Што е ново во ИМЕ

1. GrimperCoverPage
Нештата се движат во Северна Македонија
Благодарение на заедничката волја на повеќе организации кои сакаат да го развиваат зелениот туризам во Северна Македонија и особено спортовите во природа, спортското качување се најде во срцето на овој проект, инспириран во голема мера од швајцарскиот Проект за зголемување на пазарната вработливост (IME), кој доделува 15.5 милиони франци за неговата мисија за развој на земјата…
тина 2
Интервју со Христина Лозаноска, Бизнис коуч и менаџмент консултант, сопственик на ВИТА ИНСТИТУТ: „ВИТА Институт: од мал женски бизнис до прва акредитирана програма за Employer Branding во Македонија“ – 10 мај 2021 година
ВИТА ИНСТИТУТ за едукација, менаџмент консалтинг и коучинг  е  локална консултантска компанија, која обезбедува целосна професионална поддршка на компаниите за нивниот организациски развој. Во 2020, со поддшка на Програмата за зголемување на пазарната вработливост, ВИТА ИНСТИТУТ  ја формирањето и спроведоа пилот групата на првата и засега единствена Академија за Employer Branding во државата. Програмата за Employer Branding од неодамна има и официјална национална верификација од Центарот за образование на возрасни. По тој повод, прочитајте го интервјуто со Христина Лозаноска, основач и сопственик на ВИТА ИНСТИТУТ.
Certification Hoyo
Сертификацијата како алатка за нови пазари и клиенти на ИКТ компаниите – 16 ноември 2020 година
Сертификатите се „пасош“ до нови клиенти и пазари и, според проценките на некои компании, во просек може да придонесат за 20% пораст во продажбата. Исто така, процесот на сертификација им помага на компаниите да планират како нивниот развој може да биде пооптимален. Сепак, и покрај бројните очигледни придобивки, многу мали и средни компании во Северна Македонија често имаат потешкотии да стигнат до сертификат. Причината за ова може да е недостиг на финансии или недостиг на дефиниран екосистем во кој компаниите јасно ќе знаат кој и како ги поддржува од почеток до крај во процесот на сертификација.
DSC_0101
Авантуристичката приказна на градот-востаник – блог на Рубин Николоски – 8 октомври 2020 година
Крушево лежи на западниот планински раб на Пелагониската Котлина, во изворишниот дел на Крушевска Река која го дели градот на два дела. Поради карактеристичната рељефна морфопластика, Крушево претставува планински град кој има просечна надморска височина од 1,250 метри па затоа и го носи епитетот – највисокиот град на Балканскиот Полуостров. Препознатлива слика за градот е тоа што куќите во Крушево се поставени амфитеатрално, главно поради карактеристиките на околниот терен. Местоположбата на Крушево е исклучително специфична за живеење, особено во минатото кога технолошкиот напредок бил скромен. Но, денес таа е идеално погодна за практикување на туризам во сите годишни сезони.
inbound1851483083555033806
Започнав да развивам туризам со едно празно пластично шише – блог на Ѓорѓе Камов – 7 октомври 2020 година
Добар пример за тоа како е да се биде турист во местото каде што живеете е Александар Петковски. Млад стоматолог од југот на државата. Неговата инспиративна приказна која ја раскажува е поразлична од досегашните текстови за многу туристички дестинации. За неговите потреби, искуства и задоволства вели дека една обична вештачка брана може да прерасне во туристичка атракција.
_DSC4071
Главниот уредник на Гримпер, француско списание за спортско качување, во посета на Македонија – 6 октомври 2020 година
Во изминатиот период, во посета на Македонија беше Fred Labreveux, главниот уредник на француските списанија Grimper Magazine, Montagnes и Vertical од групацијата Niveales. Grimper e првото списание во светот со содржини комплетно посветени на спортско качување на карпи. Посетата на Фред беше дополнување на посетата на Националниот тим за правење насоки од Француската Федерација за спортско качување (FFME Roc Aventure Programme) кои во Маврово ја обележаа најтешката насока со повеќе должини во Македонија. Под назив Anosmia, насоката е во должина од 250м, тежина 8b+ и претставува една од најдолгите карпи за качување на Балканот.
Ace Simonium
Македонски туроператори учествуваа на онлајн изданието на New Deal Europe 2020 – 6 октомври 2020 година
На 5 октомври 2020,  се одржа онлајн издание на New Deal Europe – првиот саем за туризам специјализиран за патувања на земјите од Балкан. Учествуваа над 120 туроператори од 22 земји низ светот кои имаа можност да се запознаат со понудата од туроператори од 11 земји од Балканот.
Со поддршка на Програмата ИМЕ, понудата од Северна Македонија ја претставија 8 туроператори, членки на Националната асоцијација за дојдовен туризам на Македонија
PFZ_2292
По втор пат одржан „Светски ден на Вранецот“ со швајцарска поддршка – 5 октомври 2020 година

Во организација на Здружението „Вина од Македонија“, на 5 октомври 2020 во Скопје, по втор пат се одбележа Светскиот ден на Вранецот, во соработка со производителите на оваа сорта од Македонија и од регионот но и голем број соработници и дистрибутери во светот. Преку организација на онлајн настан, со учесници на македонската и регионалната индустрија за вино и интернационални експерти за вино од В.Британија, Германија, Холандија, Словенија и Македонија, овој настан има за цел да ги поддржи напорите на локалните винарници во производството и промоцијата на вината од сортата Вранец, како и да придонесе за зголемување на препознатливоста на оваа сорта на меѓународно ниво.

nikola-majksner-as_pS7EkK-Y-unsplash
Локални гласови како промотори на туризмот – блог (англиски јазик) на Алекс Кревар – 24 септември 2020 година

Во последното издание на Calvert Journal, Алекс Kревар пишува за важноста на локалните „гласови“ при промоција на туристичката дестинација, притоа користејќи примери од неколку балкански земји, вклучително и Македонија. Алекс е новинар, патеписец и редовен дописник за The New York Times, National Geographic Travel, Lonely Planet и Adventure Cyclist magazine. Има кој има богато искуство во туристичка промоција на земјите од Балканот. Неодамна, Швајцарската програма ИМЕ заедно со Алекс организираше онлајн обука за локални новинари, блогери, инфлуенсери на социјални медиуми, претставници од туристичкиот сектор со цел да се зајакнат локалните капацитети за пишување патеписи и промотивни текстови за туризам. Во линкот “Read more” интегрално е пренесен написот на англиски јазик.

*Автор на насловната фотографија е Nikola Majksner/Unsplash under a CC licence

Сите бои на Шар Планина и летната привлечност на Попова Шапка – блог на Александар Самарџиев – 23 септември 2020 година

Ако во зимскиот период белата боја на снегот ја доловува убавината на Попова Шапка и Шар Планина, во лето сите останати бои се таму во разни облици и ја претставуваат привлечноста на овој центар и планина. Месеците јули и август е времето кога на падините околу Попова Шапка речиси сите посетители се во потрага по црвената боја на шумските јаготки или темносината на боровинките. Нив ги има насекаде и претставуваат главна занимација на посетителите без разлика дали се таму на еден или повеќе денови.

Dlaboka Reka - IME 4
Најголемата планинарска тајна во Северна Македонија – блог на Горан Николоски – 23 септември 2020 година

Во западниот дел на Северна Македонија, на неколку километри од границата со Албанија и од врвот Голем Кораб, највисокиот врв на Северна Македонија и Албанија, се наоѓа една од недопрените планинарски тајни. Висок 130 метри, Корапскиот водопад, највисокиот водопад на Балканот, како тенка завеса се спушта од 2050 метри надолу, при што силниот ветер го развејува налево или надесно и го распостелува по тревата и цвеќињата.

Sergej Zafiroski InsiderID and Anita Nikova MASIT
Прв национален извештај за ИКТ индустријата претставен со швајцарска поддршка – 21 септември 2020 година

Стопанската комора за информатички и комуникациски технологии – МАСИТ го презентираше првиот извештај за ИКТ индустријата во Република Северна Македонија.  Околу 150 претставници од ИКТ компании, релевантни државни институции, стопански комори, донаторската заедница, како и универзитетите кои подготвуваат ИКТ работна сила, се приклучија на онлајн настанот за да ги слушнат и дискутираат заклучоците и препораките од овој извештај.

wine-bottles-2842709_1920
Инспирација за вински туризам во Македонија – блог на Даниел Китески – 15 септември 2020 година
Ако во зимскиот период, странските посетители се маѓепсани од убавините на Шара, Маврово и Пелистер, додека во летните месеци, прекрасниот Охрид привлекува илјадници туристи оде целиот свет, есента во Македонија е дефинитивно сезона на виното.
119082361_2693842137610203_1860048579528507667_o (1)
Најава за настан – Презентација на Извештај за ИКТ индустријата во Северна Македонија – 10 септември 2020 година
На 21 септември 2020 год. (понеделник), во периодот 10:00 – 12:00 часот, ќе се одржи онлајн презентација на првиот локален извештај за ИКТ индустријата во Северна Македонија.
Извештајот за ИКТ индустријата беше изработен за потребите на Стопанската комора за информатички и комуникациски технологии – МАСИТ, со поддршка на Швајцарската агенција за развој и соработка преку Програмата за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ.
3
Мода со еден клик: македонска софтверска компанија го продава својот производ на модните гиганти низ Европа со поддршка на ИМЕ – 7 август 2020 година

Пандемијата предизвикана од Ковид-19 има влијание и на модната индустрија. За прв пат во последните неколку децении има намалена побарувачка од страна на купувачите. Фабрики и продавници за облека се затвораат поради откажани нарачки, но и за да се спречи ширење на вирусот низ производствените погони. Истовремено, единствен безбеден и ефикасен начин е купувачите да се пренасочат кон онлајн продавници, тренд кој беше во пораст дури и пред пандемијата.

__023188
Македонскиот активен туризам се промовира на Lonely Planet преку видео на АППТ и швајцарската програма ИМЕ – 4 август 2020 година

Со двеминутно промотивно видео, Република Северна Македонија е претставена како врвна дестинација за активен туризам во престижниот туристички информатор Lonely Planet. Видеото, кое беше премиерно објавено оваа недела, е дел од посебна секција наречена “Daydreaming during Covid” – секција во која авторитет во туристичката индустрија ја инспирира својата милионска публика од цел свет да посетат различни дестинации, вклучително и РС Македонија.

__022655
Промотивно видео за Кратово, Куклици и Кокино во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Кратово – град на средновековни кули и мостови. Се претпоставува дека на денешната локација на градот Кратово многу одамна постоел град под името Кратискара. Под името Кратис или Коритон каселбата се спомнува во византискиот период, а денешното име е добиено по местоположбата на градот во кратер на изгаснат вулкан.

DJI_0103
Промотивно видео за Крушево и Прилеп во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Скриен позади рабовите на Пелагониската Котлина лежи Крушево, градот на некогашната Крушевска Република. Куќите во градот се поставени амфитеатрално.

__023582
Промотивно видео за Берово и Пехчево во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Во крајниот источен дел на нашата дома, во Малешевијата, природата насликала идилична слика што мора да се погледне и да се доживее. Питомите и кротки  пејзажи на Малешевските Планини се еднакво прекрасни во сите годишни времиња, без разлика дали ќе ги посетите кога се обелени од снег или кога во пролетниот воздух се разнесува мирисот на планински чај.

__022623
Промотивно видео за Шар Планина, Тетово и Гостивар во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Тетово е град во северозападна Македонија, на падините на Шара, односно во долната Полошка Котлина. Мултиетничкиот амбиент, познатите тетовски пазари, кафе и слатки се дел од белезите на градот кои не можете а да не ги почувствувате.

_K1A6351
Промотивно видео за Преспа, Брајчино и Битола во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Преспанската област се одликува со многу сончеви денови, а крајбрежјето на Преспанско Езеро има неколку убави песочни плажи. Постојано сте опкружени со планини со бујна вегетација. Сето тоа заедно со бистрата езерска вода нема да ве остават рамнодуши и постојано ќе ве канат на капење и релаксација.

__023091
Промотивно видео за Вевчани, Струга и Охрид во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Симболот на југозападот на државата се чини дека е водата. Реки, езера, извори. Испресечени со ридови и планини. Комбинирани со историја, традиција и култура. Очигледно е зошто овој духовно богат простор е прв избор за многу домашни и странски туристи.

viber_image_2020-07-02_12-45-05
Промотивно видео за Галичник и Маврово во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Секое годишно време има своја бајковитост во Национален Парк Маврово. Затоа оваа дестинација е совршена и за летните и за зимските периоди. Живописните села пред вас откриваат планински пејсажи и мистичноста на мијачката култура. Тиe се: Маврови Анови, Маврово, Леуново, Никифорово, Галичник, Ростуше, Гари, Јанче, Тресонче, Битуше и Лазарополе.

viber_image_2020-06-15_15-26-49
Промотивно видео за Смоларски водопади, Гевгелија и Дојран во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Југоистокот од земјата нуди топло добредојде за домашните и странски гости. Ова е регион кој ќе ви открие водопади, езера, густи шуми и планински широчини.

__022299
Промотивно видео за Демир Капија, Кавадарци и Стоби во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Во срцето на државата, по текот на реката Вардар и автопатот Е-75, се наоѓа оваа дестинација полна лозови насади и голем број винарии, кои со својата архитектура на автентичен начин ја раскажуваат македонската винска приказна.

DJI_0048
Промотивно видео за Скопје во рамки на кампањата „Дома си е дома“ – 20 јули 2020 година

Скопје покрива 7% од целата територија на државава, котлина која е опкружена со планинските масиви на Скопска Црна Гора, Градиштанска планина, Мокра и делови од Караџица, Сува Гора и Жеден.

DSC00207
Сезоната на вишни како можност за летна студентска работа во Фруктана   – 8 јули, 2020 година

Јуни и јули се најзафатените месеци за Фруктана, компанија за откуп и преработка на овошје и зеленчук од селото Аргулица во Општина Карбинци. Во овој период Фруктана врши откуп и преработка на свежи вишни од повеќе од 50 локални производители. По преработката, вишните се продаваат во Европа, Русија, Канада и Нов Зеланд. Покрај замрзнатите производи, компанијата продава и вишни во алкохол кои се користат за шери-чоколади, пастеризирани вишни во конзерва, како и вишни во сируп во тегла.

NewHashtag2(IF) (1)-page-001
Програмата ИМЕ се вклучува во одбележување на Светскиот ден на велосипедот – 3 јуни, 2020 година

Швајцарската програма за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ, се вклучува во одбележување на Светскиот ден на велосипедот (UN World Bicycle Day) со онлајн иницијатива „Зошто велосипед?“. Целта на оваа иницијатива е да се промовираат актерите од вело заедницата во државата како што се туроператори кои нудат велосипедски тури, ентитети кои изнајмуваат (електрични) велосипеди, организиратори на фестивали за велосипедизам, здруженија за велосипедизам итн. и да се мотивира јавноста да вози велосипед преку информирање за придобивките од истото.

87041351_3007165075971820_4756551266706915328_o
Отпорност во време на криза за македонскиот ИКТ сектор – 2 јуни, 2020 година

Како резултат на кризата со Ковид-19, се случи големо забавување па дури и целосно згаснување на деловните активности во одредени сектори и компании. Додека некои сектори, како што се туризмот, угостителството и транспортот, беа меѓу првите на удар, други покажаа поголема отпорност на ова надворешно влијание.

Helping hand
Македонскиот ИКТ сектор во време на Ковид-19: двигател на дигиталната трансформација и социјална одговорност  – 29 мај, 2020 година

Се чини како светот да се сврти кон дигиталните технологии како спас не само при спречувањето на ширењето на Ковид-19, туку и да ги адаптира социјалнните услуги и бизнис процесите во новиот начин на живот и работа. И Северна Македонија не е исклучок од ова.

IMG_20190824_190715
Иновативни производи на македонските ИКТ компании – Банкарски четбот на MAGIX.AI – 27 мај, 2020 година

Една од иновативните ИКТ компании поддржани од ИМЕ е MAGIX.AI. Откако лоцираа недостаток на висококвалитетни автоматизирани сервиси во банкарскиот сектор, решија да развијат четбот алатка, односно виртуелизиран експерт базиран на технологија на вештачка интелигенција. ИМЕ го кофинансираше овој процес преку инструментот „Фонд за развојни можности“.

5
Со поддршка на ИМЕ, македонски органски лешник за првпат се извезува на швајцарски пазар – 26 мај, 2020 година

Швајцарската програма за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ ги поврза Nelkoski Organic со добропознатиот швајцарски ланец на супермаркети Coop, кои беа заинтересирани да набавуваат органски лешник од Северна Македонија. Квалитетот, вкусот и стандардите на органско производство на Нелкоски ги задоволија строгите швајцарски стандарди. Сепак, Нелкоски се соочија со дополнителна препрека за извоз кон Coop…

HR Day logo
Интервју со Дарко Петровски, претстедател на МАЧР, по повод Светскиот ден на човечки ресурси – 20 мај, 2020 година

Секторот за информациски и комуникациски технологии – ИКТ во Северна Македонија ги следи глобалните трендови на брз раст, иновации и растечки број на работни места за високостручни кадри. Иако голем дел од ИКТ компаниите во земјава се фокусираат на аутсорсирање софтверски услуги, во пораст е трендот на компании кои создаваат и продаваат сопствени производи.

shutterstock_562750231
Кон подинамичен и одржлив tech сектор – ИМЕ со поддршка за ИКТ компании – 11 мај, 2020 година

Секторот за информациски и комуникациски технологии – ИКТ во Северна Македонија ги следи глобалните трендови на брз раст, иновации и растечки број на работни места за високостручни кадри. Иако голем дел од ИКТ компаниите во земјава се фокусираат на аутсорсирање софтверски услуги, во пораст е трендот на компании кои создаваат и продаваат сопствени производи.

cover photo
Е-информатор на ИМЕ за периодот јануари-април 2020 – 7 мај, 2020 година

Со задоволство го споделуваме првото издание од нашиот е-информатор со содржини и активности од Програмата ИМЕ, насочена кон зајакнување на деловниот сектор во Република Северна Македонија. Мисијата на ИМЕ е да придонесе кон поволна бизнис околина во три сектори идентификувани како сектори со потенцијал за развој: одржлив агробизнис, активен туризам и информатичка и комуникациска технологија (ИКТ).

Picture2
Поддршка за олеснување на условите за директна продажба за малите производители на храна – 29 април, 2020 година

Повеќе од половина земјоделските стопанства во Северна Македонија се од мал обем. Овие често се семејни стопанства, првенствено произведуваат за сопствени потреби и се потпираат на домашна работна сила. Многу од нив одгледуваат и/ или преработуваат производи од растително потекло –  свежо овошје и зеленчук, џемови и мармалад, домашни тестенини, па дури и пиво, притоа честопати применувајќи традиционални рецепти.

P4P logo
Алатката P4P за бизнисите кои аплицираат за пристап кон финансии – 3-ти април, 2020 година

Проектот за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ ги потсетува бизнисите од трите целни сектори кои проектот ги поддржува: активен туризам, одржлив агрибизнис и информатички и комуникациски технологии (ИКТ), дека при аплицирање за поддршка од финансиски/нефинансиски институции, можат дополнително да го користат и нашиот инструмент „Плаќање по учинок“ (P4P).

Front_page_MK
Водич за органско производство на грав во суви подрачја подготвен со институтот FiBL – 16 март, 2020 година

ИМЕ и Истражувачкиот институт за органско земјоделство FiBL подготвија краток водич за органско производство на шарен („борлоти“) и црвен грав во согласност со швајцарски стандарди и барањата на веќе договорен купец од Швајцарија.

Open Call logo
Отворен повик за предлози за Организации за деловна поддршка (Business Service Organisations- BSOs) – 9 март 2020 година

Програмата за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ објавува Повик за апликации. Преку овој Повик за аппликации, ИМЕ ќе поддржи регистрирани бизнис асоцијации и комори во три сектори (Одржлув агробизнис, Активен туризам и Информациска и комуникациска технологија (ИКТ) да преземат активности за адресирање на пошироки секторски предизвици како што се лимитиран пристап до пазари, недостаток на добро развиени и конкурентни производи, ограничено поврзување на регионално ниво, недостаток на бизнис услуги релевантни за нивните членови итн.

87510529_2984811988275307_1603826863765979136_o
ИМЕ ја поддржа фирмата Touring Macedonia да се поврзе со Германскиот и Балтичкиот пазар – 28 февруари 2020 година

Преку Фондот за можности, ИМЕ ја поддржува компанијата Тouring Macedonia – тур-оператор за дојдовен туризам за искуства во локалната култура, авантурите во природа и корпоративни мотивирачки тури;  и член на Националната асоцијација за дојдовен туризам. Со оваа поддршка, во јануари и февруари 2020 година, Touring Macedonia учествуваше на два меѓународни саеми во Латвија и Германија и одржа состаноци со тур оператори од овие региони.

Marketplace photo1
 „Гласот“ на македонскиот туризам одекна меѓународно – 20 февруари 2020 година

Националната асоцијација за дојдовен туризам е чадор асоцијација која моментално брои околу 130 членови во кои се вбројуваат тур оператори за дојдовен туризам и водичи, даватели на услуги за сместување и транспорт, ресторани, винарии, музеи и др. Асоцијацијата служи како мотор на пазарниот еконосистем преку поврзување на различните играчи со цел подобро дефинирање на туристички пакети за дојдовен туризам, обезбедувајќи платформа за соработка и поврзување, и претставувајќи ги интересите на туристичкиот сектор во земјата.

84827324_2520854921375066_7258315724593037312_o
Промовирање на опрема за слободно скијање и безбедност од лавина на Попова Шапка – 13 февруари 2020 година

Денес, Shar Outdoors –  туристички оператор за слободно скијање и бордање на снег на Поповаа Шапка и Боговиње, ја промовираше опремата за бесбедност од лавина обезбедена преку поддршката на Програмата за зголемување на пазарната вработливост – ИМЕ.

55853758_1133182873509596_2588476823935385600_o
ИМЕ со дополнителна поддршка за македонските компании на FRUIT LOGISTICA 2020 – 7 февруари 2020 година

На овогодинешното издание на FRUIT LOGISTICA – Берлин, националниот изложбен штанд на Северна Македонија беше претставен од 10 компании- извозници на свежо овошје и зеленчук, чиво учество беше поддржано од Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство (МЗШВ)

82796044_2928025400620633_1188424859621785600_o
Поддршка на Balkan Prime Tours за пристап до Шпанскиот туристички пазар – 24 јануари 2020 година

Благодарејќи на ИМЕ поддршката обезбедена преку Фондот за можности, Balkan Prime Tours имаа можност да ја промовираат Северна Македонија како туристичка дестинација на Шпанскиот пазар. Balkan Prime Tours учествува на 40то издание на Fitur, еден од најголемите саеми за туризам во светот, кој обезбедува пристап до нови пазари и контакти со тур оператори од многу земји. Дополнително на Fitur 2020, Balkan Prime Tours присуствуваше на бројни В2В состаноци со потенцијални партнери во Барселона и Мадрид.

82807386_2925640350859138_6493428782714585088_o
Подобрување на стандардите за безбедност во ски центрите – 22 јануари 2020 година

Денес, Програмата за зголемување на пазарната вработливост (ИМЕ) организираше групна работна сесија за претставниците од трите ски центри – Попова Шапка, Маврово и Нижо Поле, спасувачката ски единица од Крушево, Министерството за економија, Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот и ГИЗ Македонија.

82336464_2561734124041348_2621229926707101696_o
„Свеж воздук, АВАНТУРА и забава!“ – ИМЕ ја поддржа кампањата за Ски центарот Маврово – 16 јануари 2020 година

За зимската сезона во 2020 година, ИМЕ го поддржа Ски центарот Маврово преку промотивна кампања потенцирајќи го чистиот воздух и можностите за адреналински спортови кои центарот може да ги понуди. Целта на кампањата „Свеж воздух, АВАНТУРА и забава!“ е да се зголеми бројот на дневни дојдовни домашни туристи во Маврово, но и да се привлечат погорем број странски туристи од регионот и пошироко.

79876447_2853763524713488_73701879317528576_o
Последователна сесија на Bootcamp-от за дигитален маркетинг во туризам – 20 декември 2019 година

Денес, ИМЕ организираше последователна сесија за 15 претставници на локалната индустрија за активен туризам кои учествуваа на Bootcamp-от за дигитален маркетинг во туризам – обука за маркетинг и менторска програма организирана од ИМЕ на почетокот на оваа година.

Инфо сесија за Фонд за можности – 12 ноември 2019 година, Скопје

Инфо сесија за Фондот за можности, инструмент кој обезбедува кофинансирање на „водечки“ компании, добавувачи, претприемачи и други актери на пазарот, во секторите Одржлив агробизнис, Активен туризам и Информациска и комуникациска технологија (ИКТ) со цел да се отстрани или намали ризикот при развој на нови производи или услуги и да се зајакне капацитетот на другите актери во синџирот на снабдување.

„Податоците како вредност“ – МАСИТ Конференција, 31 Октомври 2019 година, Скопје

ИМЕ ја поддржа конференцијата „Податоците како вредност“ организирана од Стопанската комора за информатички и комуникациски технологии – МАСИТ, каде 270 компании кои ја претставуваат македонската ИКТ индустрија учествуваа на панел дискусии и презентации на најновите трендови во оваа индустрија.

Официјален почеток на ИМЕ 2 Приоритети во Активен туризам, 18 октомври 2019 година, Демир Капија

Официјален почеток на ИМЕ 2 и презентација на приоритетите за следниот четири годишен период, со посебен фокус на активен туризам. Амбасадорот на Швајцарија во Република Северна Македонија, Сибил Зутер Техада, се обрати на настанот, додека тур операторите и давателите на услуги во активен туризам се придружија во откривањето на многубројните атракции кои Демир Капија ги нуди.

10th10ти Качувачки фестивал, 10-13 октомври 2019, Демир Капија

ИМЕ 2 го поддржа 10-тиот Качувачки фестивал во Демир Капија и го донесе светскиот шампион во качување Salavat Rakhmetov на настанот. За време на три дневниот фестивал, 100 качувачи меѓу кои и посетители од Норвешка, Русија, Франција, Италија, Нов Зеланд, Бугарија и Грција, се натпреваруваа на единечни или повеќе должински патеки.

ФАМ тура, 23 септември 2019 година, Преспа

ИМЕ 2 ја фасилитираше ФАМ турата каде 10 тур оператори за дојдовен туризам од Скопје и Охрид ја посетија фармата на „Spirit of Prespa“, во Царев Двор.

ime-logo-small
sdc-red-1
palladium-1
facebook
instagram